luni, 13 iunie 2011

Favoritele lunii mai

Hey,Girls!
Ha ha,stiu!!Scriu aceasta postare cu intarziere..dar am fost ocupata cu examenele,pfiuuu!!Si inca nu s-au terminat..
Asa ca de-abia acum,la jumatatea lunii iunie,eu scriu postarea "Favoritele lunii mai" hi hi :)

Si acestea au fost favoritele lunii mai: 


Masca de par Kallos cu morcovi - O masca de par hidratanta si care miroase foarte bine.
Lotiune astringenta de la Elmiplant - gasiti review aici.
Fond de ten Vichy Aera Teint fluid - Mie imi place ca are SPF 15 ,nu incarca fata,arata natural insa acopera foarte bine. Un review mai complet in curand.
Crema matifianta de la natura siberica - Intr-adevar matifiaza foarte bine,hidrateaza insa intra foarte repede in piele
Spray-ul de la Rexona Happy - Miroase foarte placut,si este foarte eficient.
Crema de maini Bio de la Krauter cu ulei din samburi de struguri si migdale - Gasiti review aici.
Lotiune de corp cu zmeura de la Avon - Nu mi s-a parut prea hidratanta,dar are un miros delicios..si intra foarte repede in piele!
EDP Escada - Magnetism - Este un parfum tineresc un pic dulceag..este perfect pentru vara..si este preferatul meu!! 

Voi ce produse ati folosit cel mai mult in luna mai ? 

PS: Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul unde puteti castiga pensula sigma E25 Blending Travel Size AICI

Pupici!!:*

3 comentarii:

Unknown spunea...

Mastile alea de la Kalos cu placenta fac minuni, nu cred ca exista ceva mai bun decat ele, lasa parul atat de lucios si de usor de pieptanat

shopaholica spunea...

Asa este,sunt niste masti foarte bune de par. Am avut-o si pe cea cu placenta,acum o am pe aceasta cu morcov si o mai am si pe cea cu lapte care miroase a prajiturele cu vanilie,yummmy!! :)
Pup:*

It's Friday Somewhere spunea...

Heii.. ma bucur ca mai foloseste cineva crema de maini de la Krauter si fondul de ten de la Vichy :) Si eu le-am gacut review!