sâmbătă, 16 aprilie 2011

Review: Lotiune astringenta cu arbore de ceai,lemongrass si acid salicilic de la Elmiplant


Eu am tenul mixt.Nu am avut niciodata probleme cu tenul.Nu am cosuri,decat foarte rar cate unul-doua,nu am pete sau riduri..Dar imi place sa ma intretin,si merg pe principiul ca e mai usor sa previi,decat sa tratezi.Asa ca obisnuiesc sa cumpar creme de fata,lotiuni tonice,geluri pentru conturul ochilor,geluri de curatare a fetei,masti,exfoliante pentru fat..si am un ritual de ingrijire a fetei.
Niciodata nu folosesc aceleasi produse,mereu dau sansa unor noi produse,pentru ca imi place sa folosesc mereu produse noi.
In aceasta postare,va voi vorbi despre Lotiunea astringenta cu Arbore de ceai,Lemongrass si Acid Salicilic.

Ce spune producatorul:
Actiune Tripla impotriva impuritatilor
Curata eficient si purifica tenul cu ajutorul formulei avansate a Lotiunii Astringente SKIN CONTROL. Imbogatita cu ingrediente active naturale care destupa porii, lotiunea elimina impuritatile si previne iritatiile.Porii sunt inchisi, secretia de sebum este reglata si impuritatile sunt reduse. Zi de zi imperfectiunile sunt minimizate si pielea devine mai sanatoasa.

Folosire:

Aplica zilnic, cu ajutorul unei dischete demachiante, pe fata si gat, insistand pe frunte, barbie si nas. Evita conturul ochilor. Nu se recomanda tenului uscat sau sensibil!



Mie aceasta lotiune mi-a placut de la inceput,si inca imi place foarte mult.
Intr-adevar indeparteaza impuritatile si lasa fata extrem de curata.
Are un miros foarte placut,si imi place faptul ca nu este un miros puternic care sa provoace alergii,am zis sa precizez si acest lucru,deoarece eu la o alta lotiune tonica nu am suportat mirosul si stranutam de mama focului,dar voi vorbi despre acea lotiune tonica intr-o alta postare!
In plus de asta,usuca foarte bine cosurile! Reduce secretia de sebum,astfel incat sa nu imi luceasca fata.Si lasa o senzatie de proaspat! 

O recomand! 
Pret: 14-15 lei. 

Niciun comentariu: