miercuri, 29 ianuarie 2014

Review and Swatch - Too Faced Shadow Insurance

Buna tuturor! 
In momentul acesta privesc pe geam ce frumos ninge. Cat de mult am asteptat zapada!! Dar nu imi place frigul si vantul spulbera zapada,abia astept vara.

In postarea de astazi va voi vorbi despre baza de machiaj pentru ochii Too Faced Shadow Insurance. 


Incep prin a va spune ca nu am incercat multe baze de machiaj,pe langa aceasta am mai folosit-o pe cea de la ELF. Insa dintre acestea doua,clar cea de la Too Faced este mai buna. 

Acest primer imi place intrucat culorile devin mai intense,fardurile devin mai rezistente,fiind grea chiar si demachierea acestora. Dupa 10 secunde de la aplicarea primerului poti incepe sa te machiezi,deoarece se absoarbe foarte repede in pleoape. 

Am facut si niste poze reprezentative,ca sa intelegeti de ce il laud atat: 

Stanga-fara primer; dreapta-cu primer.

Cantitatea produsului este mare,eu am primerul asta de 2 ani si cred ca m-ar mai tine inca o data pe atat,dar va expira curand. 

Dupa ce am dat de 2 ori cu demachiant,fardul fara primer dedesubt s-a sters,in timp ce fardul cu primer,nu s-a sters complet. 



Sunt foarte multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara,dar sunt curioasa si in privinta primerului de la Urban Decay,primer potion,insa in Constanta nu mai avem Urban Decay in Sephora,daca stiti unde il pot gasi va rog sa ma anuntati. 

Nota: 10/10 
Pret: 80 lei. 
Il voi recumpara: Da! Este un must have.

Voi ce baza de machiaj folositi? Va pup! 

 

6 comentarii:

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Preferatul meu este NARS Smudgeproof Eyeshadow Base, dar din pacate nu se gaseste la noi. Si nici cel de la Urban Decay. Il poti comanda doar online de pe beautybay. :(

Olivia Boros spunea...

Ce diferenta este! Au produse foarte bune cei de la Too Faced.

shopaholica spunea...

@Dara DarLyst- multumesc ca mi-ai spus! Am sa il comand de pe internet pe cel de la UD deoarece sunt foarte curioasa in privinta lui. Nu mai zic cate produse de la NARS vreau si nu am unde sa le gasesc in Romania: blushul nuanta orgasm,iluminatorul in nuanta Albatros,fondul de ten sheer etc etc... Te pup :*

shopaholica spunea...

@Olivia Boros- daaa,si mie imi plac produsele too faced,si fardurile lor sunt atat de fine si pigmentate :) pup :*

bambina spunea...

Vreau si eu sa incerc baza de la Too Faced, desi mi-am gasit deja un primer holy grail :)

bambina spunea...

Vreau si eu sa incerc baza de la Too Faced, desi mi-am gasit deja un primer holy grail :)