vineri, 29 aprilie 2011

Favoritele lunii aprilie

Buna,fetelor!
Iata ca a venit week-endul si aproape a trecut luna aprilie.Duminica este 1 mai.Voi iesiti la iarba verde? Eu nu am nimic stabilit sigur,dar teoretic ar trebui sa merg cu prietenii prin statiunea Mamaia.
Fiindca este sfarsit de luna,in postarea de astazi va voi prezenta produsele pe care le-am folosit cel mai mult luna aceasta. Sper sa va placa genul acesta de postari.



Creion dermatograf Bourjois 16 h Khol & Contour - Este un creion dermatograf foarte bun.Este un negru intens,rezistent si fiindca este Khol varful este foarte moale fiind foarte usor de utilizat.

Crema de maini Bio cu ulei din samburi de strugure si migdale de la Krauter - este o crema foarte buna,hidratanta,intra repede in piele...i-am facut un review aici .

Mascara Maybelline the Colossal - este a doua oara cand il cumpar,este cel mai bun rimel.Alungeste genele,le da volum si innegreste genele :)

Oja OPI nuanta San Tan-Tonio - am luat-o fericita ca am gasit in sfarsit o oja in nuanta Taupe.Este intr-adevar o oja rezistenta si nu pateaza unghiile...in curand voi face un NOTD pentru a va arata mai bine nuanta:)

Hide The Blemish Concealer de la Rimmel - Este un concealer foarte bun.Acopera bine,este rezistent si ofera luminozitate. I-am facut un review aici .

Apa termala Avene - Folosesc apa termala dupa epilare,pentru fixarea machiajului,pentru a ma racori,pentru a vindeca ranile.Este un produs foarte bun care nu ar trebui sa lipseasca din geanta nimanui.Are calciu,magneziu si multe alte minerale. Se poate inlocui si cu apa minerala! :)

Samponul pentru stralucire de la Yves Rocher - Pe langa faptul ca ofera stralucire,mie imi ofera o zi in plus in care nu trebuie sa ma spal pe cap.Ma spal de obicei o data la 2 zile,acest sampon imi ofera posibilitatea de a ma spala pe par o data la 3 zile :)

Parfumul Escada Magnetism - Este un parfum dulce,rafinat, tineresc,pe care eu il iubesc! :)

Parfumul Nina L'elixir by Nina Ricci - Este un parfum putin dulceag deoarece contine fructe de padure.Este un parfum tineresc,care te binedispune imediat! :)

Cam acestea sunt produsele pe care eu le-am folosit cel mai mult luna aceasta. 
Voi ce produse ati folosit cel mai mult in luna aprilie?




5 comentarii:

Alexandra(bacau) spunea...

Draguta postarea!
Eram si eu curioasa in legatura cu parfumul nina l'elixir,recunosc datorita reclamei de la TV :D

Pup! :*

Toma Aurora spunea...

Imi place foarte mult parfumul de la Nina Ricci! Miroase ca o gradina cu fructe!
Pupici!

Andreea spunea...

Hey, sper sa nu te superi pe mine dar ar fi bine sa nu mai folosesti concealerul Rimmel sau sa-l folosesti mai rar, uite ce contine:

PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN,TOCOPHERYL ACETATE, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, PROPYLPARABEN [May Contain/Peut Contenir/ /-: TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), BARIUM SULFATE (CI 77120).

La contactul cu soarele parabenii aia produc numai daune pielii in special zonei de sub ochi. Imbatranire prematura, pete, riduri si astea sunt doar cateva :(

shopaholica spunea...

Nu ma supar!Iti multumesc ca mi-ai spus! Insa cred ca toate produsele de make-up sunt toxice,nu doar acest concealer. Oricum nu ma machiez zilnic. :)
Multumesc mult pentru sfat!
Te pup! :*

Frombeautywithloveblog spunea...

tocmai ti-am descoperit blogul si e chiar dragutz.. imi place... te astept si pe al meu..poopici