miercuri, 27 aprilie 2011

Review: Crema de maini bio cu ulei din samburi de struguri si migdale de la Krauter


Buna,fetelor!
Hristos a inviat! 
Sper ca ati avut un Paste minunat si ca l-ati petrecut asa cum v-ati dorit voi si ca a venit si iepurasul cu cadourile pe care vi le-ati dorit!
Eu nu am mai avut timp de internet..am avut musafiri,am fost la randu-mi musafir ..si asa au trecut aceste zile.
Sa stiti ca nu am uitat de Giveaway,dar deocamdata nu prea am timp sa il organizez..curand voi avea si bac-ul si intelegeti voi..asa ca voi amana giveaway-ul pentru luna mai,si cum am mai spus,astept sfaturi pentru a il organiza cat mai bine.

Astazi va voi vorbi despre crema de maini BIO cu ulei din samburi de struguri si migdale de la Krauter(LifeCare) pe care o gasiti impreuna cu revista LOOK de luna mai.Revista costa doar 7 lei.Iar crema de maini este geniala!

Descrierea lor:
Crema protejeaza pielea solicitata a mainilor impotriva factorilor nocivi din mediu si confera ingrijirea optima si hidratarea de lunga durata. Uleiul din samburele de struguri BIO imbogateste pielea cu componente active, previne iritatiile si imbatranirea prematura a pielii. Uleiul de migdale BIO este un remediu excelent pentru revigorarea unghiilor fragile si casante, mentine supletea pielii, are rol de tonifiere si hidratare.
Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Decyl Oleate, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Caffeine, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Dimethicone, Disodium EDTA, Sodium Carbomer, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin*ingredients from biologically controlled environments.

Parerea mea:
-Este foarte hidratanta;
-Are un miros delicat,discret si delicios,a struguri;
-Este o crema usoara,light si intra repede in piele;
-Este BIO.
-Are 100 ml si va dura ceva pana o voi termina 

Nu am nimic rau de spus despre aceasta crema.

O recomand!






Niciun comentariu: