miercuri, 29 iunie 2011

Review: Sigma E25 Blending Travel Size Brush

 Hey,Girls!


 Astazi va voi povesti despre pensula sigma E25 Blending Travel Size pe care am primit-o prin programul de afilliere Sigma.Este asa de simpatica.Fiind o pensula travel size,este micuta,pentru a incapea in portfard si a o lua in calatorii,super,nu ?
Este o pensula foarte fina,nu zgarie si blenduieste foarte bine.



 Pensula Sigma s-a comportat excelent la prima spalare.S-au curatat perfect urmele de fard si nu i-a cazut nici un fir de par.S-a ciufulit un pic,dar si-a revenit. :) 


Ceea ce m-a uimit foarte mult la pensula Sigma,a fost faptul ca este mai deasa decat celelalte pensule ale mele,ceea ce la inceput mi s-a parut un pic ciudat,dar m-am descurcat perfect cu blenduit-ul..Este asa fina.Imi place foarte,foarte mult.


Mai jos,aveti cele 3 pensule de blending pe care le detin : 
De la stanga la dreapta: 
Sigma E25 Blending Travez Size Brush
ELF Blending Brush (gama essentials)
Coastal Scents Destiny Blender Brush

Acum sunt convinsa ca cei de la Sigma au niste pensule foarte bune,de calitate.
Vi le recomand cu drag! 
Multumesc,Sigma! 



PS: Mai aveti o zi la dispozitie pentru a va inscrie la Giveaway,unde puteti castiga o astfel de pensula! Va puteti inscrie AICI. Mult succes!







2 comentarii:

Unknown spunea...

Si a mea s-a ciufulit la prima spalare si m-am speriat. Dupa aceea insa a revenit la normal. #:-s

shopaholica spunea...

Ma bucur ca si-a revenit si a ta :) Eu acum de fiecare data cand ma machiez o folosesc pe asta de la Sigma :)