vineri, 2 decembrie 2011

Reviste cu cadouri (2)

Hola,chicas! :) 
Ce mai faceti? Eu astazi am avut o zi incarcata,dar frumoasa :) Iar acum ascult colinde, hihihi :) 
Tot azi mi-am cumparat revista Beau Monde Style. Revista are ca si cadou Roll-on concealer de la Garnier.Am auzit multe pareri bune despre acest concealer,asa ca mi-am dorit sa il cumpa si eu.Inca nu l-am incercat,dar dupa ce ce il voi testa ii voi face si un review. 
Revista,in schimb,nu este chiar foarte interesanta,dar nici rea nu este,are cateva poze dragute..:) 
Revista + Concealerul Roll on de la Garnier au costat 18 lei.


Am fost si la DM pentru a cauta celebrul sampon uscat de la Balea,dar nu l-am gasit,asa ca mi-am cumparat un dizolvant pentru unghii de la Ebelin.Imi place dizolvantul pentru lacul de unghii de la Ebelin deoarece nu contine acetona si astfel nu ataca unghiile,iar pretul este unul foarte bun,in jur de 5 lei sticluta de 200 ml.

Cam atat pe ziua de astazi! Va urez un weekend placut! 
XOXO

8 comentarii:

Toma Aurora spunea...

Hiiiiiii! Ai gasit concealerul!Ce norocoasa esti! Maine ma duc in cea mai rau famata parte a celui mai apropiat oras de langa mine. Acolo mereu gasesc toate cadourile....ma duc dimineata dereme, pana se trezesc locuitorii de acolo :D

Dariaa spunea...

Mi-ai dat cea mai buna veste !! Ma duc si eu maine dimineata sa imi iau revista cu corectorul !! Mil doresc de mult:)

Ana spunea...

pfff esti din bucuresti? caut de cateva zile beau monde cu concealer si nu e de gasit:(

shopaholica spunea...

@auroratoma - hihi :)Sa ai mare grija! Iti urez succes in gasirea revistei!!

shopaholica spunea...

@Dariaa - Ma bucur ca m-am facut utila.Te pup! :*

shopaholica spunea...

@Ana - Nu sunt din Bucuresti,sunt din Constanta,insa eu am luat revista din Auchan si stiu ca si in Bucuresti este Auchan,asa ca poti incerca sa cauti revista si la Auchan :)

Dariaa spunea...

Off sper sa o gasesc pe aici pe la tarabe:((

shopaholica spunea...

Iti urez mult succes! Daca nu o gasesti,poti incerca si la Auchan :) Pupici!:*