sâmbătă, 1 februarie 2014

Saptamana mea in imagini (1)

Hello!! 
Ma bucur ca vremea incepe sa se mai incalzeasca. Mai este doar o luna pana la primavara,iar peste doua saptamani este Valentine's Day!! 

In postarea de astazi va voi arata prin poze cum a decurs saptamana aceasta. A fost o saptamana relaxanta,cu mult timp petrecut acasa,cu studii suspendate din cauza vremii,pe care am petrecut-o mai mult in pat,imbracata in pulovere groase de lana si incaltata cu totosii mei cu blanita, dormind,citind carti si reviste sau lenevind cu laptopul in brate,uitandu-ma la seriale sau la filme. 

Mai intai de toate,mancarea :)) 

 
Este important sa ne vitaminizam,mai ales pe aceasta vreme friguroasa,asa ca fructele nu lipsesc niciodata din alimentatia mea. 


Desi incerc sa am o alimentatie cat mai sanatoasa,uneori mai scap la pizza,dar foarte rar totusi :)) .


Si ciocolata Papi,exact ca in copilarie haha :)) incerc sa nu exagerez nici cu ciocolata,dar este important sa consumam si putina cioco pentru a evita hipoglicemia. 


Dupa cum am spus,incerc sa mananc cat mai sanatos,asa ca am gatit somon cu broccoli. Adaugam si rosii si paine de secara si gata,avem o cina sanatoasa! :)


Un rand de iaurt,un rand de fulgi de ovaz,un rand de fructe,un rand de iaurt,un rand de fulgi de ovaz,un rand de fructe si asa avem mic dejun sanatos care sa ne ofere energie pentru intreaga zi! :) 


Si bineinteles,macarons,pentru ca sunt preferatele mele,hehe ❤



Ca si achizitii,mi-am cumparat un colier,chiar nu aveam nici unul :)


 Si ghiocei,hihi 


Iar ca si peisaj,pun o poza cu putina zapada,putin din mare.. :) 


Voi cum v-ati petrecut saptamana? Pupici :* 






Niciun comentariu: