miercuri, 5 februarie 2014

Apa micelara

Hello ! 



In postarea de astazi voi scrie despre apa micelara. Prefer demachierea cu apa micelara deoarece nu ma ustura ochii si nu mi se inroseste fata,insa unele dintre ele m-au dezamagit si mi-au inrosit nasul,iar ochii ma usturau atat de tare,incat imi lacrimau. Este vorba despre apa micelara Hydra Vegetal de la Yves Rocher. 



Pe langa faptul ca ochii ma ustura si imi lacrimeaza de la aceasta apa micelara si pe langa faptul ca imi inroseste fata, nu imi place nici cum demachiaza,in sensul ca nu demachiaza absolut deloc. Rimelul este la locul lui,iar tusul este putin imprastiat,dar inca rezista :)) . 
Pretul este in jur de 20 de lei,dar nu as mai cumpara-o nici daca ar fi 1 leu,deoarece este inutila si prea dura cu ochii si cu tenul meu. 


Cealalta apa micelara pe care o folosesc acum si care de altfel este preferata mea,este L'oreal Paris Sublime Soft pure Micellar Cleansing Water. 
Curata foarte bine dintr-o singura miscare,este foarte blanda cu ochii si cu tenul si este potrivita si pentru machiajul waterproof. 
Pret: 14 lei. 


Am mai folosit apa micelara de la vichy si pe cea de la ivatherm care mi-au placut foarte mult. La fel ca si cea de la L'oreal,curata foarte bine,fara a irita tenul si ochii. 

Sper ca aceasta postare v-a fost utila ! Voi ce folositi pentru a va demachia? 
Va pup ! 

Un comentariu:

Cristina spunea...

Mie mi se pare usor apoasa, fata de celelalte ape micelare.

http://strumfette.blogspot.ro