sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Hidratare pe timp de iarna

IHello girls !! 
Pentru ca a venit frigul extrem,pielea este mai uscata,asa ca in postarea de astazi voi scrie despre cum ma hidratez eu in aceasta perioada.



Corp 

Pentru hidratarea corpului folosesc de 2 ori pe zi lotiunea de corp de la Dove cu lapte de cocos si petale de iasomie. 


Ce imi place la aceasta lotiune de corp este mirosul foarte fresh si faptul ca intra repede in piele,dar nu cred ca este potrivita pentru sezonul rece pentru ca desi hidrateaza pielea binisor,nu face fata avand in vedere cat de frig este afara si cat de uscata este pielea iarna. Dupa ce imi voi achizitiona alta,o voi pune pe aceasta deoparte si am sa o folosesc la primavara. 

Față



Pentru hidratarea fetei,folosesc pe timp de zi aceasta crema hidratanta cu Aloe Vera de la Himalaya. Hidrateaza foarte bine pielea,intra rapid in piele si contine si alte plante. O port mereu in geanta si o folosesc de vreo 2-3 ori pe zi. 


Seara folosesc crema serum vegetal de la yves rocher cu care ma dau doar in
jurul ochilor. Este foarte hidratanta si are o textura placuta,asadar intra foarte repede in piele. Contine aloe vera si extracte din mar. 
De asemenea,folosesc si crema global anti-age night care tot de la yves rocher. Aceasta este o crema mai grasa ca toate celelalte creme de noapte,insa are un miros placut,hidrateaza bine si o recomand.

Buze



1.Balsamul de buze de la Apivita cu rodie si ulei de masline. 
Este un balsam de buze foarte hidratant,cu un miros suuuperr si care nuanteaza usor buzele cu rosu. Apivita este marca mea preferata la capitolul balsam de buze,iar preferatul meu este cel cu miere si trandafiri pe care insa nu l-am mai gasit in farmacii. 

2. Balsamul de buze de la Yes to carrots 
Hidrateaza bine,miroase bine si coloreaza destul de tare buzele intr-o nuanta frumoasa de bordeaux. Aa,eu am varianta de prune. Mai exista si de piersici,de menta,de morcovi etc etc. :) 

Parul 


Pentru par folosesc uleiul de par Lumino Contrast de la L'oreal. Este preferatul meu. Hidrateaza bine,nu imbacseste parul si miroase a zmeura. Il folosesc zilnic,inainte de a iesi din casa si nu mai e nevoie sa folosesc balsam de par care sa imi imbacseasca parul. 


De asemenea,sa nu uitam,ca cea mai importanta hidratare este cea din interior. De aceea nu las sa treaca nici o zi fara a bea intre 2 si 4 litri de apa plata. Asadar nu uitati sa beti cat mai multa apa si nu sucuri din comert care de fapt ne deshidrateaza! :) 

Voi cum obisnuiti sa va hidratati? Va pup! 

Niciun comentariu: