luni, 22 decembrie 2014

Lapte demachiant lejer pentru fata si ochi Ivamat de la Ivatherm

Buna fetelor!
Pentru demachierea integrala imi place sa folosesc apa micelara. Nu imi place textura de lapte demachiant,pentru ca imi provoaca usturimi atat la nivelul fetei,cat si al ochiilor. 
Am primit,insa,cadou de la cineva care stie ca eu folosesc produse Ivatherm,acest lapte demachiant. La inceput am vrut sa il ofer si eu mai departe,insa curiozitatea m-a cuprins si l-am incercat. Si bine am facut! Mai ales fiind iarna,un plus de hidratare al fetei este binevenit,iar acest lapte demachiant hidrateaza excelent,lasand tenul catifelat si luminos. 



Laptele demachiant lejer pentru fata si ochi Ivamat de la Ivatherm este delicat cu ochii si fata si nu mi-a provocat nici o usturime,nici o iritatie si nici un disconfort. 

In plus,curata foarte eficient machiajul,lasand tenul curat si hidratat. La fiecare demachiere cu acest produs,folosesc 2 dischete demachiante pentru ten si 2 dischete pentru ochi. 

Fiind din gama Ivamat,produsul matifiaza tenul foarte bine pret de 3-4 ore si utilizandu-l pentru mai mult timp,datorita apei termale din compozitia sa,am observat o imbunatatire notabila a tenului,nemaiaparand monstruleti,cum ar fii punctele de grasime sau cosurile.

Voi recumpara? Da 
Pret: 40-45 lei pentru 200 ml 
Nota: 10/10

Voi ce demachiante folositi? Pupici!! 

Niciun comentariu: