luni, 6 februarie 2012

Preferatele lunii Ianuarie

Hey everyone! 
In ultima vreme am cam disparut de pe blog datorita timpului liber foarte limitat.Uneori ma gandesc chiar ca poate ar trebui sa renunt la blog pentru ca un detinator de blog trebuie sa aiba foarte mult timp pentru blog pentru a isi pastra cititorii interesati,dar nu voi renunta la blog pentru ca de cate ori am timp,mie imi face o deosebita placere sa scriu pe blog. :)
Cred ca sunt ultima din blogosfera care face aceasta postare.Va anunt din start ca nu am nici un produs de makeup in preferatele din luna ianuarie.Am considerat ca nu prea este nevoie de machiaj atunci cand gerul de afara iti inroseste oricum obrajii,sau atunci cand te dai cu rimel,dar ploaia/ninsoarea de afara iti face rimelul sa se imprastie peste tot,asa ca am renuntat complet la machiaj,rareori folosind doar corectorul de la Garnier.:)
Asadar,preferatele din luna Ianuarie sunt: 


Demachiant Yves Rocher - Acesta este demachiantul meu preferat.Sunt la a 4-a sticluta si probabil ca atunci cand acesta se va termina,il voi recumpara. Mi se pare delicat si curata bine machiajul. :)
Crema Gerovital Antiimperfectiuni - Dupa ce am citit o gramada de pareri despre aceasta crema,am hotarat sa o cumpar si eu.Ii voi face un review in curand,insa am  parere foarte buna despre aceasta crema.
Crema de maini Planet Spa cu minerale de la Marea Moarta - Este o crema de maini hidratanta si miroase foarte placut.Sunt la al 3-lea tub si cu siguranta o sa o mai cumpar atunci cand se va termina.
Plasturi pentru puncte negre de la Beauty Formulas- Plasturii acestia pentru puncte negrii isi fac treaba foarte bine,nu mi-au aparut alergii sau iritatii.Ii recomand!
Balsam de buze Nivea- Este un balsam de buze hidratant,la mine rezista pe buze in jur de 20 de minute si are un miros foarte placut,natural.
Crema de fata Anti oboseala de la Yves Rocher - Am primit-o cadou la o comanda Yves Rocher,este o crema buna,hidratanta,cu un miros placut.

PS: Acum o saptamana,blogul meu a implinit 1 an! Asadar,La multi ani!! Imi pare rau ca in decurs de 1 an,am scris atat de putin,dar poate anul acesta ma voi revansa! Nu am avut timp de un Giveaway aniversar,dar atunci cand numarul de urmaritori va atinge pragul de 100,cu siguranta voi face un Giveaway! 
Kisses! :*

3 comentarii:

Alexandra spunea...

Cat au costat acei plasturi

shopaholica spunea...

@Alexandra - plasturii au costat 15 lei,la DM.

Anonim spunea...

Eu folosesc acest demachiant de 4 ani de zile incontinuu ;))

btw, am un blog sale la mine pe blog , check it out : http://frumusetecumagda.blogspot.com