duminică, 27 noiembrie 2011

Tag: Top 5 produse sub 20 de lei

Acest tag l-am preluat de la Aurora deoarece mi s-a parut foarte interesant :) 
Produsele sub 20 de lei pe care vi le recomand sunt: 

1. Elf Eyelid Primer






Acesta este primerul meu preferat...peste acest primer culorile sunt mai intense si mak  I-am facut un review mai amanuntit aici. Pretul sau este de 8 lei.

2. Ojele Flormar




Ojele flormar sunt preferatele mele. Rezista foarte bine,se intind frumos pe unghii si sunt disponibile intr-o gramada de culori!! Le recomand! Pretul unei sticlute este de 6-7 lei.

3. Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec.

Aceasta lotiune pentru intarirea unghiilor o recomand cu caldura!! Este foarte eficienta..intareste unghiile cam in 4-7 zile. Pretul acestui produs este de 5-6 lei.

4. Nivea Double Effect Deodorant 

Acest deodorant este unul dintre preferatele mele. Este foarte eficient si are un miros foarte placut.Il recomand! Pret: 11 lei.

5.  Lip Balm de la The body shop 

Si ultimul,dar nu cel din urma..balsamul de buze de la The body Shop..Este un balsam de buze foarte hidratant si cu un miros foarte placut! Pret: 18-19 lei. 

Sper ca va placut tag-ul acesta..daca doreste sa il preia cineva,il ofer la toata lumea! 
Pupici! :* 



2 comentarii:

Toma Aurora spunea...

Si mie imi plac la nebunie ojele de la Flormar. Sunt ieftine si au o calitate buna, o paleta larga de nuante si le putem gasi in orice oras, chiar si la buticurile de cartier sau in statiile de metrou.

Andreea♥ spunea...

Si eu ador ojele Flormar! Ai un blog award de la mine:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/11/versatile-blog-awardro.html