vineri, 26 august 2011

Review: Gliss Liquid Silk Gloss


Hey,girls! :*
Astazi vreau sa scriu despre un produs pentru par - si anume Gliss Liquid Silk Gloss.
Este un balsam Leave-in,care se foloseste dupa spalare,pe parul umed,pentru a repara varfurile despicate si a da stralucire parului.
Parul meu a fost decolorat la varfuri pentru a imi face Ombre Hair.Asadar varfurile parului meu erau destul de  uscate la un moment dat.Nu aveam varfuri despicate,ci doar uscate,deshidratate.
Dupa fiecare spalare,imi dadeam cu acest spray la radacini si la varfuri.
Ce imi place la acest produs?
In primul rand imi place ca nu imbacseste parul.
In al doilea rand,se aplica foarte repede si usor,pentru ca nu trebuie sa clatesti parul dupa aplicare.
Acest produs chiar face ceea ce promite.Lasa parul fin si matasos si usor de pieptanat.
Nu face parul sa straluceasca,dar ii ofera un luciu sanatos.
Mirosul este unul placut.
Pret: in jur de 15 lei.
Nota:10/10


2 comentarii:

Ionny spunea...

Este un produs de care nu ma pot desparti! :X

shopaholica spunea...

Si eu cand il voi termina,cu siguranta o sa il cumpar din nou! :*